نوشته هام

آخرین مطالب

استخدام تامین اجتماعی

دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۴۳ ب.ظ

جمعه این هفته آزمون تامین اجتماعی دادم با اینکه میدونستم قبول نمیشم ولی گفتم الان خانواده ولم نمیکنه به خاطر همین شرکت کردم و اطمینان دارم که قبول نمیشم چون اصلا براش نخوندم

۰۳/۰۲/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۵)

خسته نباشید !

پاسخ:
مسخره میکنید؟ 

سلام منم نخونده بودم🤣

یکی از سوالاش دقیقا تاریخ روز تامین اجتماعی بود اونم نمی دونستم🤣🤣

شما برای چه رشته ای امتحان دادید؟

پاسخ:
سلام
من برای بیمه یار شرکت کرده بودم ولی تمام سوالات مربوط به بیمه رو خالی گذاشتم:) 

ای بابا ...

این گزینه برای تغییر شغل هم پرید؟! :))

پاسخ:
رو این گزینه اصلا امید نداشتم به اصرار خانواده شرکت کردم 

بعد دنبال تغییر شغل هم هستید !!

 

پاسخ:
عرض کردم امیدی به این شغل نداشتم و به خاطر اصرار خانواده شرکت کردم 

پستهای قبل منظورمه 

پاسخ:
متوجه منظورتون نمیشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی