نوشته هام

آخرین مطالب

حس عجیبیه

سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۳۹ ق.ظ

الان نیاید بگید غر میزنی ولی واقعا حس پوچی عجیبی رو دارم تجربه میکنم

۰۳/۰۲/۰۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۵)

از کرونا به اینور، امثال شما زیاد شدن، نگران نباشید. تنها نیستید😅

پاسخ:
ربطش به کرونا چیه؟

شیوع یک بیماری روحی، روانی، از طریق کرونا، به عنوان یک ویروس خطرناک ساخت بشر، بویژه ساخت یهود ، بویژه در بین مسلمانها، علی الخصوص شیعیان، مخصوصاً در ایران

پاسخ:
فکر نکنم واقعا ربطی به کرونا داشته باشه حداقل حال خودم رو میدونم ربطی نداره

با خانم پروانه موافقم ... تاثیر داره 

حالا اگه خودشون توضیح بدن از چه طریقی 

 

ولی در مجموع مشکلیه که خیلی از ماها درگیرشیم....

 

پیشنهاد می کنم درباره ی نظریات شکل گیری هویت ا شخصیت مطالعه کنید و از این طریق پایه های صندلی هویت خودتون رو محکم کنید

پاسخ:
ممنونم

این ویروس خودساخته ی دست بشری، آنقدر مرموزانه، متبحرانه و موشکافانه طراحی شد و پخش شد و انتقال یافت، که حالا حالا اسرار و رموزش کشف نمیشه.

یکسری اثرات فردی گذاشته یکسری هم اثرات جمعی.

 

من خودم در تحقیقات قرآنی هم حتی این قضیه رو پیدا کردم.

 

یادمه یکی از اساتید مجرب ما موقع تحمیل تزریق واکسن کرونا، فرمودند سعی کنید حتماً دو سه ماه بعد، حجامت کنید تا اثرش از شما دفع بشه.

پاسخ:
کی این ویروس رو ساخت؟ 
هدفش چی بود از ساختش؟ 
احساس پوچی درون من چه ربطی به این ویروس داره؟ 
این ها سوالاتی بود که از کامنت شما اومد تو ذهنم 

ویروس رو صاحبان قدرت ساختند.

 

هدفشون؟

نابود کردن نسل مسلمانها و شیعیان یا حداقل معیوب ساختن نسل اونها.

 

احساس پوچی درون شما چه ربطی به این ویروس داره؟

هرچند که احساس پوچی درون شما، عوامل مختلفی داره، ولی یکی از علل اون می تونه ورود این ویروس در شما باشه.

همونطور که خیلیها دچارش هستند.

چطور؟

از این جهت که این ویروس، یک ویروس انسانی هست نه حیوانی نه نباتی. یعنی اثرش روی انسان و خصوصیات انسانی هست بخصوص روح و روان انسانها. بخصوص روی مسائل ژنتیکی.

 

شما اگه دقت کنید می بینید دقیقاً از زمان شیوع این ویروس، آدما چندین و چند درجه متفاوت شدند و تغییر کردند.

 

دلایل متقن برای ادعاهایی که دارم هم در اینترنت فراوونه.

و البته بهتره در سخنرانی های مربوط به اهلش، پیدا کنید. 

پاسخ:
خیلی ممنون که وقت گذاشتید و این کامنت رو نوشتید ولی فکر نکنم احساس پوچی من به خاطر این ویروس باشه البته واقعا بحث راجع به این ویروس در تخصص من نیست به همین خاطر عوارض این ویروس رو نه رد میکنم و نه تایید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی