نوشته هام

آخرین مطالب

خاک بر سرش

پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۴۶ ب.ظ

مرده شور اون خواهر شهیدی رو ببرن که شروع میکنه به سرزنش کردن بنده

۰۳/۰۲/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۳)

اون یه اشتباه کرده .‌. اینکه راهنمایی اشتباه کرده شما رو 

شما دو تا اشتباه کردید ولی .‌.‌‌‌‌....‌!

اول اینکه از فرد غیر متخصص مشورت خواستید 

دوم اینکه اون حرف اشتباه رو بار ها تو ذهن و زندگیتون مرور می کنید !

 

 

هرچی نگاه می کنم شما مقصر ترید

پاسخ:
نمیخوام خودم رو سرزنش کنم و دوست دارم اون رو سرزنش کنم
اگه بچه گانه است اشکالی نداره اجازه بدید بچه گانه باشه

البته که شما آزادید هرکس رو خواستید سرزنش کنید 

فقط مشکل اینجور ها حل نمیشه ....

پاسخ:
چه جوری حل میشه شما بفرمایید

ما که از اصل قضیه خبر نداریم که چی بوده.

اما چند تا نکته:

 

1. شما به عنوان یک مرد حق دارید از اینکه توسط یک زنی مورد سرزنش قرار گرفتید انقدر خشمگین و عصبانی بشید.

 

2. اگه ایشون از شما بزرگتر هست، به این دید نگاه کنید که حس دلسوزی ایشون نسبت به شما باعث شده اینطور رفتار کنه.

 

3. والا تا جایی که من تجربه دارم، یک خانم در صورتی یک آقایی رو مورد سرزنش قرار می ده که تا حدودی نسبت بهش احساس قرب داشته باشه که به خودش اجازه میده اون آقا رو سرزنش کنه.

 

4. از من می شنوید هیچوقت کار رو به جایی نرسونید که مورد سرزنش قرار بگیرید.

 

5. سرزنش با موعظه یا توصیه دلسوزانه فرق داره. امیدوارم اینجا هم توصیه بوده باشه نه سرزنش. چون سرزنش کردن دیگران اصلا خوب نیست.

 

6. حالا اینکه خواهر شهید هست، دلیل نمیشه که نباید انتظار رفتار نادرست ازش داشت. از فضل پدر تو را چه حاصل اینجا صدق پیدا می کنه.

 

7. شما می تونید محترمانه بهشون انتقاد کنید از رفتارشون. 

 

اینها نکاتی بود که به ذهنم رسید جهت آروم کردن شما بگم.

پاسخ:
ایشون جمله ای به بنده گفتند که تو ذهنم مونده برگشت گفت تو گناه کم کاری خودت رو گردن کمال‌گرایی میندازی این جمله هم سرزنش داخلش هست هم احساس گناه دادن
البته به قول خانم ماه زده یه تجربه برای من هم شد که برای زندگیم تو هر کاری به متخصص رجوع کنم.
یعنی یه حماقت تمام عیار انجام داد زنیکه احمق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی