نوشته هام

سلام خوش آمدید

از رنجی که میبرم

شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰ ق.ظ

یکی از رنج هایی که تو محل کار فعلیم کشیدم این بوده که به شکل عیانی بی بندو بارند، و تنها کسی که بینشون اعتقاداتی داره منم.

مثلا یه بار یکی از همکارهام بهم گفت تو مانیتور رو نگاه کن وقتی نگاه کردم دیدم یه فیلم مستحجن پلی کرده و زیرش نوشته جلسه سران کشور

بعد هم که بهش گفتم برای چی اینو به من نشون میدی اصلا متوجه نشد که این کار قبیحه به خاطر سیاسی بودنش گفت راست میگه دیگه

یعنی به معنای واقعی کلمه گاو

یا بارها شده یه تصویر مستحجن رو میگیرن جلوی چشمای من که اذیت کنند یک مشت هرزه به تمام معنا 

  • اقای ‌ میم

نظرات (۲)

من جای تو بودم قطعا از همچین جایی میرفتم بیرون ، بدون اینکه به عواقب بعدش فکر کنم 

البته این صرفا واکنش خودم بود و توصیه ای مبنی بر انجام چنین کاری به شما ندارم 

پاسخ:
همون عواقبش باعث میشه نرم 

بگذار بی تعارف صحبت کنیم 

اینکه نه میتونی با اعتماد به نفس از عقایدت دفاع کنی 

و نه شجاعت ترک اون مکان رو داری 

ینی یه جای کارت میلنگه 

اگه با این ضعف مواجه نشی دیر نیست که اون ضعف تو رو زمین میزنه 

از دایره امنت برو بیرون 

پاسخ:
اعتماد به نفس دفاع از عقایدم رو دارم ولی فعلا صلاح نمیبینم جنگ اعتقادی راه بندازم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی