نوشته هام

آخرین مطالب

کار

سه شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۶:۳۲ ب.ظ
کارم اینجوریه که بیشتر وقتم خالیه و از این که موقع کار مجبور باشم بیام نت گردی حس عذاب وجدان میگیرم. الان دو روزه که لنگ رفع شدن یک باگ توی سایت هستم و تا رفع نشه کاری نمیتونم بکنم معمولا پیشنهاداتی هم که به کارفرما میدم منتهی به جمله روش فکر میکنم از سوی کارفرما میشه خیلی به این فکر میکنم برم یک جای مفیدتر و پویاتر کار کنم که نقش کلیدی‌تری داشته باشم یا حداقل مجبور نباشم صبح تا شب در و دیوار رو نگاه کنم
۰۲/۰۲/۰۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۷)

اون وقت کار ما همش بدو بدوئه

پاسخ:
کار بدو بدویی شاید سخت باشه ولی یه شکلیه که انگار توش زندگی جریان داره

به نظرم این کار رو بکنید 

خیر براتون هست توش 

ان شاالله

پاسخ:
برای چند جا رزومه فرستادم توکل به خدا

توکل به خدا🤩😎

پاسخ:
صدق الله العلی العظیم
۱۰ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۰:۳۴ مسلمانِ یاغی ...

حیفه...

با لیسانس آی تی کلی کار مفید میشه کرد. 

 

توکل به خدا. 

پاسخ:
کجا خوندی لیسانس آی تی دارم:)

یه قولی داد که مفید تر بشیم در سال آینده امیدوارم که بشه
۱۰ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۰:۳۷ مسلمانِ یاغی ...

ما همه چیز رو می دونیم پسر خوب.

بیشتر مراقب خودت باش. 

 

 

:)

پاسخ:
:)))))

تو وزارت اطلاعاتی:)))

۱۰ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۰:۳۹ مسلمانِ یاغی ...

نه ولی اگه بودم خوابت تعبیر می شد :)))

حیف شد :)))

پاسخ:
:)))))
مهم اینه آخر ولم کردن

من عاشق کار شمام. اگر خواستی بری، منو معرفی کن بی زحمت :دی

پاسخ:
:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی