نوشته هام

آخرین مطالب

چگونه یک مذهبی صورتی شویم؟

يكشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۲، ۰۳:۵۰ ب.ظ
برای مذهبی صورتی شدن در کنار داشتن یک عدد چادر باید جملات زیر را حفظ کنید تا در موارد مختلف از آن ها استفاده کنید
عزیزم من خودم مذهبی ام ولی با این حکومت مشکل دارم 
مگه حاج قاسم نگفته اون دختر بدحجاب هم دختر منه؟
این کشور انقدر مشکلات داره که حجاب اولویت اولش نباشه
باید صحبت های بد حجاب ها رو هم شنید، باید باهاشون گفت و گو کرد 
چه اشکالی داره من چادری با یه بدحجاب دوست بشم؟
من خودم محجبه ام ولی با حجاب اجباری مخالفم
پوشش هر کسی به خودش مربوطه، تو مملکت باید آزادی باشه
من با حجابم ولی با گشت ارشاد مخالفم. 
نماز خوندن با لاک اشکالی نداره
دوستی دختر و پسر برای شناخته
سگ اگه از مراقبت بهداشتی برخوردار باشه نجس نیست
خوب که این جملات رو حفظ کردید باید بگردید ببینید کجا میتونید ازش استفاده کنید مثلا اگه با دوست بدحجابتون از کنار گشت ارشاد رد شدید سریع بگید من خودم محجبه ام ولی با گشت ارشاد مخالفم در ادامه هم میتونید از خلاقیت خودتون استفاده کنید مثلا بگید جواب اعتراضات به حق مردم که خشونت نیست باید کار فرهنگی بشه بعد یه نگاه به دوستتون میندازید اگه گفت اوه عزیزم چه نایس شما به هدف خودتون رسیدید ولی اگه نگفت باید ادامه بدید پس میرید سراغ جمله بعدی و میگید عزیزم من خودم محجبه ام ولی با حجاب اجباری مخالفم و اگه باز واکنشی نشون نداد میگید خود حاج قاسم هم گفته اون دختر بدحجاب هم دختر منه و اصلا ادامه اش رو نگید که حاج قاسم گفته پس نباید نسبت بهش بی تفاوت باشیم چون ممکنه خدای نکرده دوستتون بهتون نگه اوه چه نایس باز اگه بهتون چیزی نگفت شما بهش بگید که عزیزم من نایس نیستم؟ اگه باز هیچ واکنشی نشون نداد دستتون رو بذارید رو شونه‌هاش و محکم تکونش بدید و بگید عزیزم بگو که نایسم بگو که نایسم و وقتی دوستتون گفت نایس هستید دیگه به هدف خودتون رسیدید و به یه مذهبی صورتی واقعی تبدیل شدید.
۰۲/۰۵/۰۸ موافقین ۴ مخالفین ۱
اقای ‌ میم

نظرات  (۱۰)

حق پرومکس 💪💕🍭 

پاسخ:
ممنون
۰۸ مرداد ۰۲ ، ۱۵:۵۹ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

👌👌 حق بود

پاسخ:
سپاس

وای چقد نایس :^)

پاسخ:
حالا چرا ناشناس:)
۰۸ مرداد ۰۲ ، ۱۷:۴۳ علی باقری کاکشی

البته با اجازه یک سری چیزها باید اضافه کنم

یک جلد کلام الله مجید به رنگ رنگین کمان که میگن برای قشنگی 

یک یا بهتر بگویم صد من آرایش به سبک حجاب مدلینگ ها 

مرحله بعد آدم یاد اون بادشکن بالای تریلی نیفته ، تو دانشگاه زیاد مشاهده می شود که دختر ابتدای ورود چادری است تا بالای ابرو هرچه جلوتر بریم انگار گذشت ترم ها مثل باد به این بادگیر چینی میخوره و آن را عقب می‌بره 

ترم اول بالای ابرو ، ترم سوم بالای پیشانی و استفاده از رژ لب و گونه ، ترم پنجم آرایش و یه بند انگشت از مو بیرون ، ترم هفتم چهار انگشت مو بیرون از مقنعه و چادر مانند کشاورز ها دور کمر تاب داده آماده تا مشاهده حراست بیاد روی سر یا شانه ها ، ترم هشتم که چادر تو کیف ، مانتو بالای زانو و آرایش غلیظ درس و دانشگاه تمام می‌شود البته دانشگاه که علوم غربی را در ذهن دانشجویان کند همین میشه

بعضی ها هم یک چادری ترم ۷ با یک بدون چادر که سال مثل چفیه انداخته به عنوان دو دوست صمیمی رد شده و میگه من خودم محجبه ام با حجاب اجباری مخالف...........

حجاب را درست لغوی شاید به آن پوشش یا پارچه روی سر ،...... بگید اما معنای دیگر دارد. شهدا و بزرگان در وصیت نامه ابتدا حفظ حجاب توصیه کردند سپس یاری دین خدا ، اهل بیت ، رهبری ، بعدش امر به معروف پس اهمیت بالایی دارد 

 

پاسخ:
اگه کسی درست و حسابی مذهبی باشه با یه دانشگاه رفتن حجابش تغییر نمیکنه، افرادی که ادعا می‌کنند مذهبی صورتی هستند اگه واقعیتشون رو نگاه کنید اصلا مذهبی نیستند.
یه چادر فقط سرشون میکنند بدون اینکه ارزشش رو بدونن.
۰۸ مرداد ۰۲ ، ۱۷:۵۸ زری シ‌‌‌

عزیزم من خودم مذهبی ام ولی با این حکومت مشکل دارم

 

مگه حکومت = مذهب ؟؟؟؟

اینجا چیزی که اجرا نمیشه همون اسلام و مذهب عه /:

پاسخ:
اینجا هدفم از بیان این جملات این بود که طرف برای به به و چه چه گرفتن این حرف رو میزنه و الا بله خیلی از احکام اسلامی تو کشور ما اجرا نمیشه

یک سوال ؛ عایدی این دوگانه ساختن از دیگران و متهم کردن اونها چیه ؟ با این رویه آخرش به کجا میرسیم ؟

پاسخ:
ببین این دوگانگی به خاطر اینه که یه عده خودشون پذیرفتن که مذهبی صورتی هستند یعنی من نیومدم بهشون این برچسب رو بزنم خودشون میگن ما مذهبی صورتی هستیم.
من این واژه رو اختراع نکردم

اینطور که شما گفتید نیست ! اما من فرض را بر این مبنا قرار میدم که هست .

شما باید بر آتش این اختلاف بدمید ؟ یا بر مبنای نقاط مشترک فراوانی که هست ، نقاط اختلاف رو پوشش بدید ؟ 

پاسخ:
آدم باید زمان شناس باشه یه زمانی وقت اتحاده و یه زمانی نه
الان چه دلیلی داره ما به اشتراکات بپردازیم؟
پس چه زمانی ما باید همو نقد کنیم؟

نقد کردن با دوستی و دلسوزی و گفتگو میسره ؛ نه تهمت زدن و برچسب زدن ! 

و نکته دوم !  اتحاد هایی که موقتی هستند ، اتحاد های منافقانه‌ هست ؛ برادران دینی اما اتحادشون بر اساس خدای واحد هست . مطمئنید مبنای زمان شناسی شما تقواست ؟ نه تمایلات شخصی ؟

پاسخ:
ما الان داریم به فرد خاصی تهمت میزنیم؟
یه گروه رو داریم نقد میکنیم این شیوه بدی برای نقد کردنه؟ و الا خودم هم با برچسب زدن مخالفم
ادعای تقوا ندارم ولی کجای حرفم شخصیه؟
آیا درسته ما بگیم اسلام رو قبول داریم بعد در عمل یه بخش‌هایی رو قبول داشته باشیم و یه بخش‌هاییش رو نه؟
بعد یه چیزی هم بگم؟ اگه اشتباه بود بگید اشتباهه
تو کشور ما کسی که کار درست میکنه رو به بهانه های مختلف سرکوب میکنن نمیگم بنده ولی تا یکی به بدحجاب تذکر میده بهش میگن چرا تذکر میدی مردم رو از دین زده میکنی
طرف خودش بدش میاد بهش تذکر بدن برمیگرده میگه نباید تذکر لسانی داد باید با عمل ثابت کرد در حالی که تذکر لسانی هم جای خودش رو داره
واقعا کی باید به این دوستان نقد کرد؟


۱۰ مرداد ۰۲ ، ۰۸:۰۲ می‌نویسم از خودم

مباش در پی آزار و هرچه خواهی کن

که در شریعت ما غیر از این گناهی نیست :)

پاسخ:
همون می بخور منبر بسوزان مردم آزاری نکن

چون که ناشناس نایس تره 

پاسخ:
:)
شخصا ترجیح میدم بدونم کی کامنت گذاشته ولی معمولا مخاطب به ترجیح من کاری نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی