نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۳۴ چرا؟
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۶ حق

امتحان

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۵۱ ب.ظ

این چندمین باره که خواب میبینم امتحان دارم و هیچی هم نخوندم:)

۰۲/۰۵/۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۴)

حضور مجددتان در وبلاگ مبارک پسرم

 

 

پاسخ:
شیطونیدا
۳۰ مرداد ۰۲ ، ۲۱:۱۲ محمد معراج

به تشخیص روانشناسی که میگه شما نباید از بیان برید و اگه برید هم نمی رید پس چه کاریه که برید اعتماد کنید 🕶🎹☎️

پاسخ:
چه قدر پیچیده 
۳۰ مرداد ۰۲ ، ۲۳:۴۹ زندگی ‌‌‌‌

احتمالا برای یه کاری استرس دارین

منم وقتی واسه کارای دانشگاه استرس دارم، دقیقا از همین خوابا میبینم که امتحان مدرسه دارم و نخوندم یا بلد نیستم و اینا

پاسخ:
من زمان دانشگاه زیاد برام پیش اومده بود که امتحان داشته باشم و نخونده باشم احتمالا رفته تو ضمیر ناخودآگاهم و الان کابوسش رو میبینم
۳۱ مرداد ۰۲ ، ۰۶:۲۹ می‌نویسم از خودم

عادیه همه از این خوابا میبینن

پاسخ:
یه مقدار خواب با این موضوع برام زیاد شده 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی