نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۳۴ چرا؟
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۶ حق

با تشکر

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۰۲:۲۴ ب.ظ

خوبی رفتن کوتاه مدتم از وبلاگ این بود که یه آدم امن رو شناختم

۰۲/۰۵/۳۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۲)

ممنون پسرم.....

 

یعنی من نا امن بودم دیگه؟؟

هعیییییی روزگاررررررر

هعیییی

هعیییییی

هعییییییییییایحهسه۳یجرحیپخرترترجخرپن ندم مجد

پاسخ:
من بودم میخواستم سو استفاده هویتی کنم

خب نکردم که ! 

 

تهدید بودش فقط :(((((((

 

:((((((

:((((((((((

:((((((((((((((

 

 

هعی💔🖤

پاسخ:
بعد تازه رمزم رو هم عوض نکردید
من باید بگم هعی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی