نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۳۴ چرا؟
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۶ حق

برام الگو نیست

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰ ق.ظ

خیلی‌ها برای مدیر عاملمون احترام خاصی قائل هستند چون آدم پولداریه ولی از نظر من آدم بزرگی نیست البته در حد عقل و فهم خودش تلاش کرده و خب مثل هر آدم دیگه‌ای خوبی‌هایی داره و نمیخوام با بی انصافی درموردش صحبت کنم اما این حق رو دارم اون رو الگوی خودم ندونم. یه مدیر عاملی که استراتژی داره و کار علمی میکنه در نظرم الگوتره:) مثلا خود مدیرعاملمون شخصا بهم گفت من علمی به مسائل نگاه نمیکنم و تجربی برخورد میکنم در حالی که علم و تجربه در کنار هم خوبه.

۰۲/۰۵/۳۱ موافقین ۲ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۳)

خب این مشکلش چیه؟

عنوانو تغییر بدید،  «افتخار میکنم برام الگو نیست» قرار نیست کاری که همه میکننو ماهم انجام بدیم درست یا غلط 

پاسخ:
مشکلی که نداره صرفا خواستم اختلاف نظرم با بقیه رو اینجا بنویسم.

البته باید دید که در چه حیطه ی کاری؟

متأسفانه خیلیا دارن فقط با تکیه بر تجربیات، سکانهای مختلفی از این کشور رو می چرخونند.

بخاطر همینه که متأسفانه تو خیلی موارد داریم پسرفت می کنیم.

علم و عمل، با همدیگه انسان سازند.

علم بدون تجربه، خامه، و تجربه بدون علم، بی پایه و اساس.

پاسخ:
اثرگذاریش در حد محیط کاری خودش و بازار ساعته
از نظر فکری خیلی ضعیفه مثلا یه بار بهم گفت برو گل بخر ولی تخفیف بگیر شده گریه کن کولی بازی در بیار خب این نشون میده عزت نفس نداره
کلا پول خوب درمیاره و به خاطر همین پولش خیلی‌ها بزرگ میدوننش ولی من همچین دیدی نسبت بهش ندارم.

شما هنوزم تو اون شرکت کار می کنید مگه؟

پاسخ:
بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی