نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۳۱ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۴:۳۲ میلاد

حس بدیه

شنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۰۳:۳۷ ب.ظ

عجیب حس پوچی تو خودم دارم و باید یه فکری براش بکنم چون ادامه دار بودن این حس خیلی خطرناکه

۰۲/۰۸/۲۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۴)

بله 💔

پاسخ:
:(

:((((

پاسخ:
راهشو پیدا میکنم و خودمو از این حس نجات میدم

آقا یه هم اتاقی دارم افسرده است شدید همش حرفه‌ای ناامیدکننده میزنه سر هر چیز کوچولویی. شما اگه راهی پیدا کردی بگو من روش اجرا کنم از این حس و حال بیرون بیاد

پاسخ:
بهتره به روانشناس یا دکتر مراجعه کنه چون ممکنه من راهی که واسه خودم پیدا میکنم به درد اون نخوره یا حتی بدترش کنه حالش رو

خیلی خوبه :} 

پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی