نوشته هام

آخرین مطالب
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۳۴ چرا؟
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۶ حق

همکاری که باید باهاش برخورد جدی تر بشه

سه شنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۲، ۰۹:۳۰ ب.ظ

یکی از همکارهام هست که درست هر لحظه که کار داریم میاد یه چیزی میگه

خریدهای دفتر با منه مثلا میگه میری برای ما کیک بگیری بعد این کار رو درست لحظه ای میگه که مثلا من دارم جواب مشتری رو میدم. 

من رو حساب همکار بودن این کارها رو انجام می‌دادم اما حس کردم پررو شده و دنبال اینه کارهاش رو یکی دیگه انجام بده، امروز داشتم جواب مشتری رو میدادم گفت برو نون بگیر گفتم صبر کن جواب مشتری رو بدم برگشت گفت من جواب میدم رفتم نون گرفتم و برگشتم دیدم هیچ جوابی به مشتری نداده. شب هم پشت میزش نشسته بودم اونم برای کارهای شرکت بهم گفت لپ تاپم رو خاموش کن این کار رو نکردم تا خودش خاموش کنه اومد گفت شارژر تبلت رو بکش میخوام گوشی مدیر فروشمون رو بزنم تو شارژ نگاه کردم دیدم 50 درصد شارژ داره بهش گفتم این گوشی شارژ داره و تبلت شرکت رو زدم تو شارژ. 



۰۲/۱۰/۱۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
اقای ‌ میم

نظرات  (۳)

چقد این چیزای کوچیک می تونن مخل کار باشن و رو اعصاب -_-

پاسخ:
خیلی رو اعصابه واقعا مثل این میمونه آمبولانس مریض بد حال داشته باشه یه نفر با ماشینش راهش رو ببنده بگه یه لحظه صبر کنید من برم سوپر مارکت ماست بخرم:)
البته تقصیر مدیر عاملمونه که هیچی بهش نمیگه

بنظرم یه قرار دعوا بذار بریم این همکارانت رو مفصل بزنیم :))

گویا خیلی رو مخن

پاسخ:
:)))) 
۲۱ دی ۰۲ ، ۲۳:۵۸ آقا عرفان

یه روز تو چایی یا غذاش یه چیز بریز ترور بیولوژیکش کن

 

پاسخ:
پیشنهادت چیه؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی