نوشته هام

سلام خوش آمدید

ترجیح دادم جنتلمن نباشم

چهارشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۳، ۰۹:۳۱ ق.ظ

یه کلیپ میدیدم زنه به مرده میگفت تو نمیخوای غذای منو حساب کنی مرده میگفت نه. زنه میگفت آیا یه مرد جنتلمن نباید غذای یه زن رو حساب کنه مرده میگفت آخه برای چی من باید حساب کنم. یهو زاویه دوربین عوض میشه و ما می‌بینیم که زن و مرد هر کدوم سر یه میز جدا نشستن در حالی که در ابتدای کلیپ ما گمان میکنیم زن و شوهرند.

یه همکار خانم داریم که گاهی اوقات به من همین حرف رو میزنه، یه چند بار به زبون خودشون گفتم من فقط برای پارتنرم حاضرم خرید کنم.

والا چرا واقعا یه مرد باید در هر حالتی برای یه زن دست تو جیبش کنه؟

  • اقای ‌ میم

نظرات (۲)

درسته

پاسخ:
والا

رفتار آدم با خانم غریبه هم باید مثل آقایون غریبه باشه، مگه ما هر جا رفتیم یه خریدی کنیم دیگرانو حساب می کنیم؟! اگه اون خانم با شخصیت باشه و جبران کنه اره میشه حسابش کرد اما کسی که فقط دنبال کیف پول آدم باشه رو نباید اصلا حساب کرد.. جنتلمن بودن اینجا یعنی ساده لویی...

پاسخ:
همینو بگو 
تو جامعه ما برای خانم ها احترام زیادی قائلند و تا اینجا مشکلی نیست ولی دیگه نباید به حدی برسه که طرف بگه هزینه من رو هم باید حساب کنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی